Tak for din tilmelding på...

Ventelisten til friskolen

Registreringen af barnet finder først sted, når gebyret er betalt. Selvom der er betalt gebyr, kan skolen ikke garantere, at der bliver en ledig plads. Skolen sender en e-mail som bekræftelse, når man er blevet skrevet på venteliste.

Indskrivning koster et gebyr på kr. 500,00 pr. familie, som kan indsættes på skolens konto i Nykredit Bank, Næstved Afdeling – konto nummer 8117 – 3435258. Eller på vores Mobilepay nummer: 726894

Cirka 1 år før skolestart, vil skolen give alle besked, hvorvidt der kan tilbydes plads til skolestart i 0. klasse året efter eller ej. Når man får tilbudt en plads, har man en uge til at bekræfte, hvorvidt man ønsker pladsen eller ej. Dette af hensyn til de familier, der ikke har fået plads.

Reserver din plads her

Ny elev Druestrup Friskole